Blog

16. 11. 2018
Kako ustvarimo nov blog prispevek v WordPressu (+ z Divi temo)

V tem prispevku bom pokazal, kako ustvarimo nov blog prispevek pri spletni strani izdelani v WordPressu. Postopek bom opisal tako za običajno objavo blog prispevka, kot tudi za objavo blog prispevka s pomočjo izredno popularne teme Divi, ki jo razvija podjetje Elegant Themes, Inc. Članek je primeren za popolne začetnike, saj so vsi koraki objave […]

Preberi ...
28. 4. 2017
Najboljši marketinški blogi v Sloveniji

V tujini najdemo ogromno marketinških blogov, ki objavljajo kvalitetne vsebine. Vendar imamo tudi v Sloveniji kar nekaj odličnih blogov iz različnih področij marketinga. Želite izvedeti več o marketingu in to v slovenskem jeziku? Da vam bo nekoliko lažje, sem pripravil seznam najboljših marketinških blogov v Sloveniji. V izbor sem vključil le tiste bloge, ki jih spremljam že nekaj časa in preverjeno […]

Preberi ...
14. 4. 2017
Kako izbrati primerno barvo za vaš logotip?

Barve vplivajo na dojemanje vsakega človeka. Hrana privlačnih barv je bolj okusna. Barve vplivajo na naša čustva, spreminjajo naše mišljenje in počutje. Če dobro poznamo psihološki vpliv barv, lahko oblikujemo logotip, ki sporoča natančno tisto, kar želite sporočiti vašim kupcem. In posledično že logotip vpliva na poslovanje vašega podjetja. Ne verjamete, da na vas vplivajo barve? […]

Preberi ...
19. 1. 2017
Kako deluje vsebinski marketing?

Cilj vsebinskega marketinga je popolnoma enak drugim oblikam marketinga. Pridobiti več kupcev ter obstoječim prodati več. Razlika je v tem, kako isti cilj dosežemo z vsebinskim ali katerim drugim marketingom. Kako deluje vsebinski marketing? Pri vsebinskem marketingu naše kupce pritegnemo in pridobimo z vsebinami, ki so za njih uporabne, koristne in zanimive. S tradicionalnim marketingom, ki sloni pretežno na oglaševanju, skušamo naše potencialne […]

Preberi ...
12. 1. 2017
Kako pridem na prvo stran Googla (brez plačevanja oglasov)?

Če želite, da se vaša vsebina znajde čim višje na Googlu (in drugih iskalnikih), hkrati pa nočete plačevati za oglaševanje, je potrebno vaše vsebine optimizirati za iskalnike. Višje kot je uvrščena vaša vsebina, več možnosti imate, da bo kdo kliknil na povezavo in si ogledal vašo vsebino. Okoli 90% ljudi pregleda le prvo stran Googla. Če ste na […]

Preberi ...
4. 1. 2017
Preprost vodič po distribuciji in promociji vsebin

Vsebina, ki jo ustvarite je lahko učinkovita le toliko, kot so učinkovite vaše metode distribucije in promocije vsebine. Ko ustvarite kvalitetne vsebine, jih je potrebno deliti z vašimi nakupnimi personami. Vaša vsebina mora postati vidna. Če ne dostavite vsebin vašim kupcem, jih ne morejo videti, slišati ali prebrati. Ste se trudili z ustvarjanjem vsebin zato, da jih […]

Preberi ...
21. 12. 2016
Pripovedovanje zgodb (storytelling) v vsebinskem marketingu

Z zgodbami ustvarimo povezavo z ljudmi. Iz podjetja, ki je neka racionalna entiteta, ustvarimo blagovno znamko, ki je zmožna osebnejšega stika z ljudmi. Z zgodbami postanemo unikatni in ravno zgodbe nas ločijo od konkurence. Pripovedovanje zgodb lahko uporabimo pri blog zapisih in e-knjigah, pa tudi pri video posnetkih, podcastih, objavah na socialnih omrežjih in še marsikje. Pripovedovanje zgodb vključuje čustva. In zato si zgodbe zapomnimo. Podatke […]

Preberi ...
30. 11. 2016
Skrivnost do učinkovitega vsebinskega marketinga je recikliranje vsebin

Ko enkrat ustvarite vsebine, jih lahko reciklirate in ponovno uporabite. Ohranite prvotno idejo, vendar ustvarite novo vsebino, hkrati pa promovirate vsebine, ki ste jih ustvarili v preteklosti. Vsebino reciklirate tako, da je: prilagojena drugemu mediju, v drugačnem formatu, predstavljena z drugega zornega kota, v krajši ali daljši obliki od prvotne oblike, poenostavljena ali poglobljena verzija […]

Preberi ...
2. 8. 2016
Kaj je nakupna pot in kako nam pomaga do več kupcev?

Poznate občutek, ko pridete v trgovino in vas prične nadlegovati prodajalec, vi pa se želite najprej razgledati? Da najprej sploh ugotovite kaj potrebujete in kakšni izdelki obstajajo? Kaj pa občutek, ko želite izvedeti kateri izmed dveh izdelkov je boljši, prodajalca pa ni nikjer? Ti občutki so povsem normalni pri procesu nakupnega odločanja vsakega človeka.  Včasih se nakupnega procesa niti ne […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram