Blog

27. 7. 2016
9 pogostih napak pri vsebinskem marketingu, ki se jim raje izognite

Napake pri vsebinskem marketingu se dogajajo tako pri novih tržnikih, kot pri izkušenih marketinških mačkih. Priznam, tudi jaz kdaj delam napake iz tega seznama. Motiti se je človeško. Je pa dobro, da napake prepoznamo, saj jih lahko potem odpravimo, se ob tem nekaj novega naučimo in kar je mogoče še najbolj pomembno – vsakič znova […]

Preberi ...
21. 7. 2016
Kaj je nakupna persona in kako jo ustvarimo?

Nakupna persona (včasih tudi marketinška persona) je napol izmišljena predstavitev vašega idealnega kupca, ki ste jo ustvarili s tržno raziskavo in resničnimi podatki vaših obstoječih kupcev. Takole so definirali nakupno persono pri HubSpotu. Pri ustvarjanju nakupnih person vključimo demografske podatke, vedenjske vzorce kupcev ter odgovore na to, kaj kupce motivira, kakšni so njihovi cilji in še mnogo ostalih informacij. S podrobnimi […]

Preberi ...
19. 7. 2016
Kaj je vhodni (Inbound) marketing in kako pravzaprav deluje?

S tradicionalnim marketingom skušamo zmotiti pozornost ljudi, od česar koli pač počnejo in jo usmeriti na naše podjetje. To naredimo z oglasom. Če gledate televizijo, vas zmotimo z oglasi. Če poslušate radio ali berete časopis, prav tako. Vendar kupci vsakodnevno brskajo po spletu in iščejo rešitve za njihove probleme ali izzive, se izobražujejo, družijo in seveda […]

Preberi ...
15. 7. 2016
7 razlogov, zakaj je nakup e-mail seznama zelo slaba ideja

E-mail marketing je lahko izredno učinkovit. Je pa zbiranje e-mailov in gradnja lastnega e-poštnega seznama dolgotrajna in nikakor enostavna. Zato vas lahko zamika, da kupite seznam e-mailov in si hitro povečate vašo bazo kontaktov in morebitnih kupcev. Vendar, a je res vse tako čudovito, kot vam trdi prodajalec e-mail seznama? V razmislek vam polagam 7 razlogov, zakaj je nakup e-mail […]

Preberi ...
12. 7. 2016
Kaj je uredniški koledar in zakaj je nujen pri vsebinskem marketingu?

Uredniški koledar je pomemben del marketinške strategije vsebinskega marketinga. Z uredniškim koledarjem načrtujemo vso vsebino, ki jo bomo ustvarili. Določimo kaj bomo ustvarili, do kdaj je potrebno pripraviti vsebino, kdo jo bo pripravil, za koga in s kakšnim namenom vsebino pripravljamo, katere marketinške cilje je potrebno doseči in tako naprej. Uredniški koledar vsebinskega marketinga je pravzaprav podroben seznam vsega, […]

Preberi ...
7. 7. 2016
Katero socialno omrežje je primerno za vaše podjetje?

Obstaja že kar nekaj socialnih omrežij. In nekatera podjetja želijo biti hkrati na vseh. Brez posebnega vzroka. Pač, socialno omrežje obstaja, torej moramo biti s podjetjem na njem prisotni. Tovrsten nastop na socialnih omrežjih je že od začetka zgrešen in ne bo prinesel pozitivnih poslovnih in marketinških učinkov. Stopite raje korak nazaj. Vprašajte se: Zakaj želite biti na […]

Preberi ...
5. 7. 2016
5 preprostih formul, s katerimi boste napisali privlačen naslov že v minuti

Statistike kažejo, da kar 8 od 10 ljudi prebere samo naslov. Članka ne berejo, ker jih naslov ne pritegne. To pomeni, da 80% ljudi ne bo kliknilo na naslov in prebralo blog zapisa, članka ali oglasa. Kaj ni škoda, da pripravite super blog zapis, pa ga bo prebralo le 20% ljudi samo zato, ker niste napisali privlačnega naslova? Pisanje dobrih naslovov je izrednega […]

Preberi ...
1. 7. 2016
15 elementov, ki izboljšajo vašo domačo stran

Domača stran je ponavadi najbolj obiskana stran na katerikoli spletni strani. Ampak, na voljo imamo največ 10 sekund, da ustvarimo dober prvi vtis. 10 ali še manj zelo kratkih sekund odloča o tem, ali bo vaš potencialni kupec našel tisto informacijo, ki ga zanima ali pa bo zapustil vašo spletno stran. S tem pa se lahko seveda poslovite od kupca. Zato potrebujemo […]

Preberi ...
28. 6. 2016
Kako se določi pametne (SMART) marketinške cilje

Kako boste vedeli, da ste prišli na cilj, če si cilja niste vnaprej določili? Potemtakem bo vse, kar dosežete, v redu. Z marketinškimi cilji jasno določimo, kaj želimo pravzaprav doseči. Vendar, če si samo želimo več kupcev, višjo prodajo ali pa mogoče višji obisk spletne strani, so to le želje, ki se bodo morda izpolnile, morda pa ne. Za […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram