Blog

1. 6. 2016
Vse, kar mora popoln začetnik vedeti o izdelavi spletne strani

Kaj je domena in kaj gostovanje? Zakaj je to dvoje sploh potrebno pri spletni strani? Kaj je najbolj pomembno pri izdelavi spletne strani? Na kaj vse je treba biti pozoren pri izbiri ponudnikov in kakšne so ‘normalne’ cene? Upam, da vam bo – če se prvič odločate za izdelavo spletne strani – tale članek nekoliko pomagal pri […]

Preberi ...
9. 7. 2015
5 podstrani, ki jih kupci želijo videti na vaši spletni strani

Včasih je pri spletni strani najtežje določiti, kaj naj bo sploh na njej. Kaj je tisto, kar je pomembno izpostaviti? Kaj želimo predstaviti našim kupcem? Kaj bi naše kupce sploh zanimalo? S kakšno vsebino bomo obiskovalce naše spletne strani spremenili v naše kupce? Takšna in podobna vprašanja si ponavadi postavljajo moje stranke, ki še nikoli […]

Preberi ...
16. 6. 2015
Kaj je odzivna spletna stran in zakaj je tako pomembna

Še pred nekaj leti ni nihče govoril o odzivnih spletnih straneh. Za to ni bilo nobene potrebe. Spletne strani smo gledali samo prek monitorjev prenosnih ali osebnih računalnikov. S prihodom prvih pametnih telefonov in tabličnih računalnikov pa smo pričeli brskati po spletnih straneh tudi s temi napravami. Vendar je brskanje oteženo zaradi manjših dimenzij zaslonov. Z odzivnim dizajnom spletne strani ima […]

Preberi ...
26. 6. 2014
Kako napisati navdihujočo vizijo podjetja

Vizija je navdihujoč opis tega, kar želi vaše podjetje doseči v prihodnosti. Kaj vse lahko vaše podjetja doseže? Če gre vse po vaših načrtih, kakšna je slika idealne prihodnosti vašega podjetja? V procesu oblikovanja vizije boste ugotovili kakšne so vaše želje in kako jih lahko tudi dosežete. Ko boste pričeli razmišljati o vaši viziji, vam bodo kar naenkrat po glavi […]

Preberi ...
23. 6. 2014
Kako ustvarimo učinkovito marketinško strategijo s poosebljenim kupcem

Razumevanje in poznavanje vaših kupcev je temelj uspešnosti vašega podjetja. Če ne razumete potreb vaših kupcev, bo vaša prodaja odvisna le od srečnih naključij. Poosebljen kupec vam pomaga pripraviti marketinško strategijo, s katero lahko uspešno dosežete zastavljene poslovne cilje. Kdo je poosebljen kupec Poosebljen kupec je izmišljena oseba, ki nam pomaga razumeti našega idealnega kupca. Idealnega kupca […]

Preberi ...
20. 6. 2014
12 korakov do popolnega poslanstva podjetja (vodič)

Pisanje poslanstva se morda zdi preprosto. Kratko besedilo, ki v nekaj stavkih lepo zaobjame bistvo podjetja že ni težko napisati, kajne? No, za večino ljudi je pisanje poslanstva nočna mora, saj se nam prave besede, ki najbolje opišejo naš posel vedno izmikajo. Namesto treh stavkov napišemo celo stran, ali pa ne zmoremo napisati več kot pet […]

Preberi ...
18. 6. 2014
Vse kar morate vedeti preden začnete uporabljati Twitter

Koliko denarja bi potrebovali pred desetimi leti, da bi tisoč potencialnih kupcev obvestili o naših izdelkih ali storitvah? Veliko. Koliko ga potrebujemo danes? Nič, danes lahko to storimo brezplačno. Socialna omrežja, kot je Twitter, so brezplačna orodja in vse kar zahtevajo od nas, sta čas in nekaj znanja. Kaj je Twitter? Twitter je socialno omrežje […]

Preberi ...
16. 6. 2014
Kako prepoznamo idealne kupce in drastično povišamo dobiček

Vsak kupec je za vaše podjetje pomemben. A nekateri kupci so bolj pomembni kot drugi. Kupci, s katerimi imamo dober poslovni odnos in so za naše podjetje dobičkonosni, so naši idealni kupci. Takšnih kupcev si želimo čim več, ampak v realnosti predstavljajo le manjši delež vseh kupcev. Kdo je idealen kupec? Idealen kupec je oseba s katero imamo dober […]

Preberi ...
17. 2. 2014
Kaj je SEO ali optimizacija spletnih strani?

Vsak lastnik spletne strani si želi, da se njegova spletna stran uvršča na iskalnikih čim višje, saj ga tako obišče več obiskovalcev in potencialnih kupcev. Postopku izboljšave organske uvrstitve spletne strani na iskalniku rečemo optimizacija spletnih strani, ali s tujko search engine optimization (SEO). Kako iskalniki, kot je Google, delujejo? Ob nastanku interneta in prvih spletnih strani se je pojavil problem, […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram