Blog

19. 1. 2014
Navodila za kreiranje učinkovitega oglasa

Oglaševanje skupaj s pospeševanjem prodaje, osebno prodajo, neposrednim marketingom in odnosi z javnostmi sodi v trženjsko komuniciranje in je del marketinškega spleta. Z oglaševanjem hočemo motivirati naše kupce, da se obnašajo tako, kot mi želimo. Pri oglaševanju si vsako podjetje določi svoje specifične cilje, ki pa jih lahko razvrstimo v tri osnovne cilje oglaševanja: obveščanje kupcev o obstoju, lastnostih in […]

Preberi ...
21. 10. 2013
Edinstvena prodajna prednost – kako jo ustvariti?

V idealnem svetu bi bilo vaše podjetje edino na trgu in bi vse izdelke ali storitve z lahkoto prodalo – ne glede na ceno. Na žalost (ali na srečo) ni tako. Kupci imamo možnost izbire in vsak kupec ima različne kriterije, s katerimi si pomaga pri nakupu. Zato je za vsako podjetje – še posebej […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram