Marketing

28. 4. 2017
Najboljši marketinški blogi v Sloveniji

V tujini najdemo ogromno marketinških blogov, ki objavljajo kvalitetne vsebine. Vendar imamo tudi v Sloveniji kar nekaj odličnih blogov iz različnih področij marketinga. Želite izvedeti več o marketingu in to v slovenskem jeziku? Da vam bo nekoliko lažje, sem pripravil seznam najboljših marketinških blogov v Sloveniji. V izbor sem vključil le tiste bloge, ki jih spremljam že nekaj časa in preverjeno […]

Preberi ...
19. 1. 2017
Kako deluje vsebinski marketing?

Cilj vsebinskega marketinga je popolnoma enak drugim oblikam marketinga. Pridobiti več kupcev ter obstoječim prodati več. Razlika je v tem, kako isti cilj dosežemo z vsebinskim ali katerim drugim marketingom. Kako deluje vsebinski marketing? Pri vsebinskem marketingu naše kupce pritegnemo in pridobimo z vsebinami, ki so za njih uporabne, koristne in zanimive. S tradicionalnim marketingom, ki sloni pretežno na oglaševanju, skušamo naše potencialne […]

Preberi ...
4. 1. 2017
Preprost vodič po distribuciji in promociji vsebin

Vsebina, ki jo ustvarite je lahko učinkovita le toliko, kot so učinkovite vaše metode distribucije in promocije vsebine. Ko ustvarite kvalitetne vsebine, jih je potrebno deliti z vašimi nakupnimi personami. Vaša vsebina mora postati vidna. Če ne dostavite vsebin vašim kupcem, jih ne morejo videti, slišati ali prebrati. Ste se trudili z ustvarjanjem vsebin zato, da jih […]

Preberi ...
21. 12. 2016
Pripovedovanje zgodb (storytelling) v vsebinskem marketingu

Z zgodbami ustvarimo povezavo z ljudmi. Iz podjetja, ki je neka racionalna entiteta, ustvarimo blagovno znamko, ki je zmožna osebnejšega stika z ljudmi. Z zgodbami postanemo unikatni in ravno zgodbe nas ločijo od konkurence. Pripovedovanje zgodb lahko uporabimo pri blog zapisih in e-knjigah, pa tudi pri video posnetkih, podcastih, objavah na socialnih omrežjih in še marsikje. Pripovedovanje zgodb vključuje čustva. In zato si zgodbe zapomnimo. Podatke […]

Preberi ...
30. 11. 2016
Skrivnost do učinkovitega vsebinskega marketinga je recikliranje vsebin

Ko enkrat ustvarite vsebine, jih lahko reciklirate in ponovno uporabite. Ohranite prvotno idejo, vendar ustvarite novo vsebino, hkrati pa promovirate vsebine, ki ste jih ustvarili v preteklosti. Vsebino reciklirate tako, da je: prilagojena drugemu mediju, v drugačnem formatu, predstavljena z drugega zornega kota, v krajši ali daljši obliki od prvotne oblike, poenostavljena ali poglobljena verzija […]

Preberi ...
2. 8. 2016
Kaj je nakupna pot in kako nam pomaga do več kupcev?

Poznate občutek, ko pridete v trgovino in vas prične nadlegovati prodajalec, vi pa se želite najprej razgledati? Da najprej sploh ugotovite kaj potrebujete in kakšni izdelki obstajajo? Kaj pa občutek, ko želite izvedeti kateri izmed dveh izdelkov je boljši, prodajalca pa ni nikjer? Ti občutki so povsem normalni pri procesu nakupnega odločanja vsakega človeka.  Včasih se nakupnega procesa niti ne […]

Preberi ...
27. 7. 2016
9 pogostih napak pri vsebinskem marketingu, ki se jim raje izognite

Napake pri vsebinskem marketingu se dogajajo tako pri novih tržnikih, kot pri izkušenih marketinških mačkih. Priznam, tudi jaz kdaj delam napake iz tega seznama. Motiti se je človeško. Je pa dobro, da napake prepoznamo, saj jih lahko potem odpravimo, se ob tem nekaj novega naučimo in kar je mogoče še najbolj pomembno – vsakič znova […]

Preberi ...
21. 7. 2016
Kaj je nakupna persona in kako jo ustvarimo?

Nakupna persona (včasih tudi marketinška persona) je napol izmišljena predstavitev vašega idealnega kupca, ki ste jo ustvarili s tržno raziskavo in resničnimi podatki vaših obstoječih kupcev. Takole so definirali nakupno persono pri HubSpotu. Pri ustvarjanju nakupnih person vključimo demografske podatke, vedenjske vzorce kupcev ter odgovore na to, kaj kupce motivira, kakšni so njihovi cilji in še mnogo ostalih informacij. S podrobnimi […]

Preberi ...
19. 7. 2016
Kaj je vhodni (Inbound) marketing in kako pravzaprav deluje?

S tradicionalnim marketingom skušamo zmotiti pozornost ljudi, od česar koli pač počnejo in jo usmeriti na naše podjetje. To naredimo z oglasom. Če gledate televizijo, vas zmotimo z oglasi. Če poslušate radio ali berete časopis, prav tako. Vendar kupci vsakodnevno brskajo po spletu in iščejo rešitve za njihove probleme ali izzive, se izobražujejo, družijo in seveda […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram