Marketing

15. 7. 2016
7 razlogov, zakaj je nakup e-mail seznama zelo slaba ideja

E-mail marketing je lahko izredno učinkovit. Je pa zbiranje e-mailov in gradnja lastnega e-poštnega seznama dolgotrajna in nikakor enostavna. Zato vas lahko zamika, da kupite seznam e-mailov in si hitro povečate vašo bazo kontaktov in morebitnih kupcev. Vendar, a je res vse tako čudovito, kot vam trdi prodajalec e-mail seznama? V razmislek vam polagam 7 razlogov, zakaj je nakup e-mail […]

Preberi ...
12. 7. 2016
Kaj je uredniški koledar in zakaj je nujen pri vsebinskem marketingu?

Uredniški koledar je pomemben del marketinške strategije vsebinskega marketinga. Z uredniškim koledarjem načrtujemo vso vsebino, ki jo bomo ustvarili. Določimo kaj bomo ustvarili, do kdaj je potrebno pripraviti vsebino, kdo jo bo pripravil, za koga in s kakšnim namenom vsebino pripravljamo, katere marketinške cilje je potrebno doseči in tako naprej. Uredniški koledar vsebinskega marketinga je pravzaprav podroben seznam vsega, […]

Preberi ...
7. 7. 2016
Katero socialno omrežje je primerno za vaše podjetje?

Obstaja že kar nekaj socialnih omrežij. In nekatera podjetja želijo biti hkrati na vseh. Brez posebnega vzroka. Pač, socialno omrežje obstaja, torej moramo biti s podjetjem na njem prisotni. Tovrsten nastop na socialnih omrežjih je že od začetka zgrešen in ne bo prinesel pozitivnih poslovnih in marketinških učinkov. Stopite raje korak nazaj. Vprašajte se: Zakaj želite biti na […]

Preberi ...
28. 6. 2016
Kako se določi pametne (SMART) marketinške cilje

Kako boste vedeli, da ste prišli na cilj, če si cilja niste vnaprej določili? Potemtakem bo vse, kar dosežete, v redu. Z marketinškimi cilji jasno določimo, kaj želimo pravzaprav doseči. Vendar, če si samo želimo več kupcev, višjo prodajo ali pa mogoče višji obisk spletne strani, so to le želje, ki se bodo morda izpolnile, morda pa ne. Za […]

Preberi ...
26. 6. 2014
Kako napisati navdihujočo vizijo podjetja

Vizija je navdihujoč opis tega, kar želi vaše podjetje doseči v prihodnosti. Kaj vse lahko vaše podjetja doseže? Če gre vse po vaših načrtih, kakšna je slika idealne prihodnosti vašega podjetja? V procesu oblikovanja vizije boste ugotovili kakšne so vaše želje in kako jih lahko tudi dosežete. Ko boste pričeli razmišljati o vaši viziji, vam bodo kar naenkrat po glavi […]

Preberi ...
23. 6. 2014
Kako ustvarimo učinkovito marketinško strategijo s poosebljenim kupcem

Razumevanje in poznavanje vaših kupcev je temelj uspešnosti vašega podjetja. Če ne razumete potreb vaših kupcev, bo vaša prodaja odvisna le od srečnih naključij. Poosebljen kupec vam pomaga pripraviti marketinško strategijo, s katero lahko uspešno dosežete zastavljene poslovne cilje. Kdo je poosebljen kupec Poosebljen kupec je izmišljena oseba, ki nam pomaga razumeti našega idealnega kupca. Idealnega kupca […]

Preberi ...
20. 6. 2014
12 korakov do popolnega poslanstva podjetja (vodič)

Pisanje poslanstva se morda zdi preprosto. Kratko besedilo, ki v nekaj stavkih lepo zaobjame bistvo podjetja že ni težko napisati, kajne? No, za večino ljudi je pisanje poslanstva nočna mora, saj se nam prave besede, ki najbolje opišejo naš posel vedno izmikajo. Namesto treh stavkov napišemo celo stran, ali pa ne zmoremo napisati več kot pet […]

Preberi ...
16. 6. 2014
Kako prepoznamo idealne kupce in drastično povišamo dobiček

Vsak kupec je za vaše podjetje pomemben. A nekateri kupci so bolj pomembni kot drugi. Kupci, s katerimi imamo dober poslovni odnos in so za naše podjetje dobičkonosni, so naši idealni kupci. Takšnih kupcev si želimo čim več, ampak v realnosti predstavljajo le manjši delež vseh kupcev. Kdo je idealen kupec? Idealen kupec je oseba s katero imamo dober […]

Preberi ...
23. 1. 2014
Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je marketinška tehnika ustvarjanja in deljenja pomembnih in koristnih vsebin z namenom, da jasno določeno občinstvo pritegnemo in pripravimo do sodelovanja. Cilj vsebinskega marketinga je pridobitev dobičkonosnih in zvestih kupcev. Drugače povedano je vsebinski marketing ustvarjanje zastonj vsebine, ki bo pritegnila potencialne kupce in jih spremenila v kupce in obstoječe kupce spodbudila k […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram