Marketing

23. 1. 2014
Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je marketinška tehnika ustvarjanja in deljenja pomembnih in koristnih vsebin z namenom, da jasno določeno občinstvo pritegnemo in pripravimo do sodelovanja. Cilj vsebinskega marketinga je pridobitev dobičkonosnih in zvestih kupcev. Drugače povedano je vsebinski marketing ustvarjanje zastonj vsebine, ki bo pritegnila potencialne kupce in jih spremenila v kupce in obstoječe kupce spodbudila k […]

Preberi ...
19. 1. 2014
Navodila za kreiranje učinkovitega oglasa

Oglaševanje skupaj s pospeševanjem prodaje, osebno prodajo, neposrednim marketingom in odnosi z javnostmi sodi v trženjsko komuniciranje in je del marketinškega spleta. Z oglaševanjem hočemo motivirati naše kupce, da se obnašajo tako, kot mi želimo. Pri oglaševanju si vsako podjetje določi svoje specifične cilje, ki pa jih lahko razvrstimo v tri osnovne cilje oglaševanja: obveščanje kupcev o obstoju, lastnostih in […]

Preberi ...
21. 10. 2013
Edinstvena prodajna prednost – kako jo ustvariti?

V idealnem svetu bi bilo vaše podjetje edino na trgu in bi vse izdelke ali storitve z lahkoto prodalo – ne glede na ceno. Na žalost (ali na srečo) ni tako. Kupci imamo možnost izbire in vsak kupec ima različne kriterije, s katerimi si pomaga pri nakupu. Zato je za vsako podjetje – še posebej […]

Preberi ...

Potrebujete logotip, podobo ali spletno stran?

Začnimo projekt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram